Klantenservice
Klachtenprocedure voor Authentiek Energetisch Centrum B.V.
Bij Authentiek Energetisch Centrum B.V. streven we naar 100% klanttevredenheid. Mocht u ondanks onze zorg toch een klacht hebben over een product of onze service, dan willen we dit zo snel mogelijk voor u oplossen. Hieronder vindt u onze klachtenprocedure.
1. Klacht Indienen
Indien u een klacht heeft, kunt u deze op de volgende manieren indienen:
- E-mail: Stuur een e-mail naar info@authentiekenergetischcentrum.nl met een duidelijke omschrijving van uw klacht, inclusief uw ordernummer, contactgegevens en eventueel foto's van het probleem.
- Contactformulier: Vul het contactformulier op onze website in onder de sectie.
Vergeet niet uw ordernummer en een duidelijke omschrijving van de klacht toe te voegen.
- Post: Stuur een brief met uw klacht naar ons adres: Molensingel 73, 6229 PC, Maastricht ter attentie van Klantenservice.
2. Bevestiging van Uw Klacht
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging van ons. Hierin laten we u weten dat we uw klacht in behandeling hebben genomen en geven we een indicatie van de verwachte afhandelingstijd.
3. Onderzoek en Oplossing
We streven ernaar om uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst volledig te onderzoeken en een passende oplossing te bieden. Mocht het meer tijd kosten om de klacht te onderzoeken, dan informeren we u hierover en geven we aan wanneer u een reactie kunt verwachten.
4. Mogelijke Oplossingen
Afhankelijk van de aard van de klacht, bieden we de volgende oplossingen:
- Vervanging van het product.
- Terugbetaling van de kosten van het product.
- Een korting of compensatie op een toekomstige bestelling.
- Reparatie van het product (indien van toepassing).
5. Niet Tevreden met de Oplossing?
Als u niet tevreden bent met de geboden oplossing, kunt u dit bij ons aangeven door te reageren op onze laatste communicatie. We zullen de klacht opnieuw beoordelen.
Indien we samen geen passende oplossing kunnen vinden, heeft u de mogelijkheid om uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie of via het Europese ODR-platform: https://ec.europa.eu/odr.
6. Contactgegevens
Voor vragen of nadere informatie kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via:
- Telefoon: XXX
- E-mail: info@authentiekenergetischcentrum.nl
We waarderen uw feedback en doen ons uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen!
--
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door ons te mailen. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.